De Vereniging

S.V. Onwijs wordt bestuurd door een groep studenten aan de lerarenopleiding. Voor vragen of meer informatie over onze onwijs mooie vereniging kun je terecht bij het bestuur. Elke donderdag is er wel iemand van hen te vinden in de Onwijskamer.

Naast het bestuur heeft S.V. Onwijs nog een aantal kanjers die de vereniging draaide houden: onze actieve leden. Zij hebben zich verspreid over de verschillende commissies van S.V. Onwijs, waarover hieronder meer.

Opleidingscommissie

Studentleden van de opleidingscommissie geven hun mening over de opleiding om zo de kwaliteit van de opleiding te waarborgen. Dit doen zij door samen met medewerkers van ELAN en de opleidingsdirecteur te vergaderen. Ook worden de studenten hierbij betrokken door middel van panelgesprekken.

OproepCie

De OproepCie bestaat uit al onze lieve leden die niet veel tijd over hebben, maar wel graag hun steentje bij willen dragen. Ze helpen het bestuur met verschillende kleine klusjes.

Symposiumcommissie

Eens per jaar organiseert deze commissie van S.V. Onwijs een symposium. Een dag vol interessante sprekers, nieuwe inzichten, leerzame ervaringen en een onwijs gezellige borrel ter afsluiting.

Lezingencommissie

De naam zegt het al. Deze commissie zorgt ervoor dat de studenten en medewerkers van ELAN een aantal keer per jaar inhoudelijke lunchlezingen hebben met interessante sprekers.

StAf-commissie

Afgelopen jaar debuteerde S.V. Onijws op het StAf-toernooi. Hierbij lukte het ons om tot de halve finales te komen! Met zo’n goede start hopen wij ons nog vaker op het StAf-toernooi te mogen vertonen en daar zorgt deze commissies voor. Zij zorgen voor voldoende spelers, leveren een coach aan, regelen kleding en zorgen dat er lekker gevoetbald kan worden.

KFC

KFC staat voor Koffie Faciliterende Commissie. Deze commissie drinkt koffie, praat over koffie en nog belangrijker; ze halen koffie. Dankzij deze kanjers kun jij elke donderdag genieten van een onwijs lekkere bak koffie.

Interesse in één van deze commissies? Mail dan naar intern@onwijs.utwente.nl

Oud besturen

1e bestuur: