Vacature

Pre-U Traineeship

Beste studenten,

Pre-University start in oktober wederom met een nieuwe lichting trainees in het Pre-University Traineeship en hiervoor zoeken we gemotiveerde UT studenten met een beschikbaarheid van minimaal 1.5 jaar. Het traineeship is een opleidingstraject bestaande uit bijeenkomsten, trainingen en stages bij Pre-University projecten en functies. Zo leer je als trainee Pre-University kennen en ontwikkel je jezelf op het gebied van organisatie en uitvoering van onze projecten.

Dit vind je leuk om te doen:

• Leerlingen te enthousiasmeren en interesseren;
  • bezig zijn met leren en onderwijs;
  • activiteiten te organiseren;
  • gave projecten coördineren.

Als je dit traject succesvol doorloopt, mag je jezelf per december 2022 Pre-University medewerker noemen. Solliciteren kan tot 16 oktober 2022 d.m.v. het uploaden van een cv, korte motivatiebrief en video op onze solicitatie website. Meer info is te vinden in de vacature!

Pre-University kijkt uit naar jullie sollicitaties!