Vacature

Student-assistent voor uitwerken van gesprekken

In het kader van een landelijk project over het erkennen en waarderen van eerder verworven competenties bij de universitaire lerarenopleidingen, zijn we in de periode van ongeveer half maart – eind april op zoek naar een student-assistent die gesprekken kan uitwerken op basis van audio-opnames. Afhankelijk van je eigen voorkeur kan dit met of zonder ondersteuning van een tool als Amberscript. De totale duur van de gesprekken zal ongeveer 25 uur zijn, hiervoor krijg je 50 uur uitwerktijd. Je ontvangt audio-opnames van de gesprekken, uitwerken kan (in overleg) volgens je eigen planning. In vervolgfases in het project kun je mogelijk ook een rol spelen.

We zijn op zoek naar iemand die nauwkeurig werkt en de Nederlandse taal goed beheerst.

Heb je interesse? Stuur je CV en een korte motivatie naar marieke.vangeel@utwente.nl en geef hierbij ook aan hoeveel tijd je ongeveer per week beschikbaar denkt te hebben in de genoemde periode.